۹ پاسخ

به نظرم برو صدا قلبشو گوش کن اگه قبلا قشنگ‌تکون میخورده

یه چیز شیرین بخور به پهلو چب بخواب ببین میخوره چیز شیرین قوی مثل شیر کاکائو بخور

یه چیز شیرین بخور

اون بچه نیاز به خوابیدنم دار مامانش نگران نشو

خب خیلی زوده من هنوزم ک هنوزه گاهی اوقات دوروز حسش نمیکنم

طبیعیه حتما خوابه

توی هفته ی شما طبیعیه اگه قند نداری ی‌بستنی بخور به پهلو چپ بخاب

طبیعیه تا ۲۸ هفته تکوناش مهم نی

طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان فنقلی مامان فنقلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دونه🥰 مامان دونه🥰 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلی‌خانم🍼 مامان دلی‌خانم🍼 روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی