۱۳ پاسخ

آره هم قشنگه هم خوبه ب خوشی بپوشه مبارکه

عیدت مبارک پناه جونی 😍😍

مبارکش باشه ، مفت خریدی من اینجا ۳ تیکه زیر ۳۷۰۰ پیدا نکردم

آره خیلی خوبه

خوشگ خانوم 😍🧿

مبارک باشه
دختر منم از این داره ولی بزرگ بود گذاشتم برای بعدتر
سایز چند گرفتی!؟ واسه دخترم کت خیلی بلند بود😁🥴

عالی خریدی دختر

اره عزیزم ماشالله خیلی بهش میاد منم برا پسرم کت جین با شلوار گرفتم شد ۱۹۰۰

اره هم شیکه هم قشنگ و قیمتشم خوب بوده...مبارکش باشه🩷🌸✨️

موهاشوووووو🥹🥹🥹🥹🥹

خیلی قشنگه من جدا جدا گرفتم بیلر۹۰۰ زیر دکمه۲۰۰ و کت با سارافان از قبل بود۸۰۰

ای جونم عشق خاله 😍❤️چقدر خوشگلی شما قربون خرگوشیات برم🎀🌸

مبارکه عزیزم
اره خیلی خوب گرفتی

سوال های مرتبط

مامان پناه 👧🏻🦋 مامان پناه 👧🏻🦋 ۱ سالگی