۱۲ پاسخ

خونه اییم

خونه🙂🙂

انشاالله ازاین ب بعدشم برات خوب باشه عزیزم😘😘

انگار ن انگار عید والا
هیچ خبری نیست

متاسفانه امسال رو بد شروع کردیم و جایی هم نرفتیم

ما همش خونه ایم

وضعیت جنگو میبینی؟من تا چش باز کردم تو خونمون همیطور بود همش جنگو تهدید

خونه تا الان که خوش نگذشته

تا الان ک خیلی تخم ی بوده
تا ببینیم از این ببعد چی‌ میشه

خونه
اره خدایش خوب بوده البته استرس جنگ و جنگنده رو در نظر نگیریم

خونه عیدم جایی نرفتیم

کجایین شما

سوال های مرتبط

مامان اورهان وتودلی💖 مامان اورهان وتودلی💖 ۱ سالگی