خونه اییم
خونه🙂🙂
انشاالله ازاین ب بعدشم برات خوب باشه عزیزم😘😘
انگار ن انگار عید والا
هیچ خبری نیست
متاسفانه امسال رو بد شروع کردیم و جایی هم نرفتیم
ما همش خونه ایم
وضعیت جنگو میبینی؟من تا چش باز کردم تو خونمون همیطور بود همش جنگو تهدید
خونه تا الان که خوش نگذشته
تا الان ک خیلی تخم ی بوده
تا ببینیم از این ببعد چی میشه
خونه
اره خدایش خوب بوده البته استرس جنگ و جنگنده رو در نظر نگیریم
خونه عیدم جایی نرفتیم
کجایین شما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.