۸ پاسخ

آخوداااا مبارکه

ووششش خدا مبارکش
منم میخاستم بگیرم برا پسرم
۱۵۰۰ سایز ۲۴

مبارکش باشه منم همین نیو بالانس رنگ سفید و طوسی خریدم برا دخترم 😊

راحت راه می‌ره باهاش ؟؟؟ پسرم اصن کتونی دوست ندارع سر میخوره😂

مبارکش باشه چند گرفتی

سایز چنده

مبارکه خیلی خوشگله😍

خیلی خوشگلن

سوال های مرتبط

مامان اورهان وتودلی💖 مامان اورهان وتودلی💖 ۱ سالگی