فامیلای خودمون که نیستن فامیلای همسرمم گفتن عید دیدنی امسال نداریم پس هیچی
من خونه فامیل نرفتم ونمیرم ولی خواهرشوهرم برادرشوهرم اینا نفری یهتومن بهش دادن
من جایی نمیرم مامانم نفری ی تومن ب ما داد ☺️☺️☺️☺️
ده جا رفتین عید دیدنی کلا ۳۰۰ جمع شد
فعلا فقط خونه مامانم رفتیم یه تومن داده
به نام خدا هیچی 🤣🤣
۵ تومن تا حالا
چیز قابل توجهی نگرفت دخترم
چون اقوام خودم نیستن از شوهرمم یه خواهرشوهر دارم که ۳۰۰ داد
خودم ۷۲۰۰
بچه هام هم هر کدوم ۳۵۰۰
خونه فامیل فکر کنم نمیریم بخاطر جنگ
میرفتیم بیشتر میشد
ما بابام 300 داد به آنیسا مادر شوهرم 200 داد دوتا برادر شوهرا هم نفری 100 جمع شد 700 که امروز برادر و خواهر شوهرا ومدن همون پولا و دادیم به بچه هاشون عیدی 😐😐بعد یکی از برادر شوهرم سه تا بچه داره نفری به بچه هاش 100 دادیم بعد بلند شد به آنیسا 100 داد 😕😕
ما خونه پدرامون رفتیم فعلا فقط ۲۷۰۰
هیچی ی بیلر لی بقیه هم ک گفتن پول نقد نداریم میزنیم به کارت خخ
۱۱تومن فعلا 😬
۱۶٠٠ فعلا
دو سه جا هم گفتن بانک پولی بهمون نداده🥴😂
هیچی 😂
دخترم ۲۵۰۰.
خودمم فک کنم ۱تومن
برای ما چون دوتا هستن تا الان ۲ تومن جمع کردن😅
فقط خونواده من پدرم به منو بچه هام شوهرم عیدی دادن . خونواده شوهرم کوفتم ندادن
۴جا رفتیم۲تومن👀
۳م از شوهرم قرضی گرفته بودم که گفتم عیدیمه نمیدم بابامم ۲۰۰به پسرم داده که گفتم بده برات نگه دارم 😁😎
منم ۷۰۰😅
مگه چقدی میدن ؟
هیچ جا نرفتیم موندیم خونع مادربزرگ شوهر نشمردم چقده سر جمع چقد ولی هرکی میاد نفری ۳۰۰ رو ب هرکدوممون میدع کمِ کم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.