۹ پاسخ

۵۰۰ تومن منطقیه

۵۰۰ اگه نزدیک باشه مثلا خواهری خواهرشوهری ۱۰۰۰ یا کادو

۵۰۰دادم من

ما پول میدیم

آره ما پول میدیم و یه روسری

گروه زدیم روبیکا برا تجربیات همدیگ بیاین
K403selin

بله عزیزم بدید زیبا تره و احترام بیشتری نشون میدید...
ما سال اولی ک عروسی کردیم هر جا رفتیم عیدی دادن خونه یکی از خواهر شوهرام رفتیم عیدی نداد مادرشوهرم خیلی ناراحت شده بود و کلی بحث پیش اومد و با دخترش بحث راه انداخت...
در حد وسعتون بدید ۵۰۰ تا یه میلیون اوکیه

بزرگترا میدن ماها نمیدیم

من پارسال ۳۰۰ با جوراب دادم

سوال های مرتبط