اخه دوباره برا چی بدی.همون ۱۰۰ کافیه
❌❌❌❌❌❌نه دیگه نمیخواد
برادرت کم داده بهت. اون باید بهت بیشتر عیدی میداد.
اون کم داده تو همون صد بدی خوبه
ن هرکی اندازه وسعش اصلا لزومی نداره دوباره بدی بابا بعدشم برادرته درک میکنه همینم ک دادی خیلی خوبه
ن عزیزم لازم نیس
نه دیگه نده الان زشته
نه بابا دیگه بجاش بزار واسه تولدشون جبران کن اگه عذاب وجدان داری
عکس پروفایل خودتون هستین ؟چه زیبا
الان که دیگه زشته بدی
ولی یه چیز کوچیک بگیر هر موقع دیدیشون بهشون بده
نه دیگه عیدیتو دادی الان که نمیشه دوباره بدی، حالا بعدا یه جور دیگه جبران کن
نه دیگه عزیزم
نه دیگه زشته بدی بعدن جبران کن
ن دیگ چ اشکال داره داداشته دیگ
نمیخواد هرکی در حد توانش عیدی میده
توام در حد توانت دادی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.