فرزند پروری پوشک موشک

تصویر
۱۵ پاسخ

اخه دوباره برا چی بدی.همون ۱۰۰ کافیه

❌❌❌❌❌❌نه دیگه نمیخواد

برادرت کم داده بهت. اون باید بهت بیشتر عیدی میداد.

اون کم داده تو همون صد بدی خوبه

ن هرکی اندازه وسعش اصلا لزومی نداره دوباره بدی بابا بعدشم برادرته درک میکنه همینم ک دادی خیلی خوبه

ن عزیزم لازم نیس

نه دیگه نده الان زشته

نه بابا دیگه بجاش بزار واسه تولدشون جبران کن اگه عذاب وجدان داری

عکس پروفایل خودتون هستین ؟چه زیبا

الان که دیگه زشته بدی
ولی یه چیز کوچیک بگیر هر موقع دیدیشون بهشون بده

نه دیگه عیدیتو دادی الان که نمیشه دوباره بدی، حالا بعدا یه جور دیگه جبران کن

نه دیگه عزیزم

نه دیگه زشته بدی بعدن جبران کن

ن دیگ چ اشکال داره داداشته دیگ

نمیخواد هرکی در حد توانش عیدی میده
توام در حد توانت دادی

سوال های مرتبط

مامان امیرمهدی وآوینا مامان امیرمهدی وآوینا ۵ سالگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۵ سالگی
مامان دلوین،دوقلوها🧿 مامان دلوین،دوقلوها🧿 ۵ سالگی
مامان محمد🩵 مامان محمد🩵 ۵ سالگی
مامان النا👸 مامان النا👸 ۵ سالگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۵ سالگی
مامان آراد مامان آراد روزهای ابتدایی تولد