۶ پاسخ

من صب که بیدار میشم قرص تییرویدمو میخورم بلافاصله تا دوساعت همینجور تکون میخوره

اکثرا شب کارن

منم بچه ام کل روز بی حرکته
شب از ساعت ۹ تا ۱۲حرکتشو احساس میکنم
بعدش دوباره بی حرکت میشه 😂🤭😐

برمنم چرا😢😢

بچه من صبا رو تا شب میخابه انرژیشو جم میکنه شبا کارشو شروع میکنه تا صب😐🤦🏻‍♀️

اره‌ماله‌منم اینجوریه

سوال های مرتبط

مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری
مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی