من صب که بیدار میشم قرص تییرویدمو میخورم بلافاصله تا دوساعت همینجور تکون میخوره
اکثرا شب کارن
منم بچه ام کل روز بی حرکته
شب از ساعت ۹ تا ۱۲حرکتشو احساس میکنم
بعدش دوباره بی حرکت میشه 😂🤭😐
برمنم چرا😢😢
بچه من صبا رو تا شب میخابه انرژیشو جم میکنه شبا کارشو شروع میکنه تا صب😐🤦🏻♀️
ارهمالهمنم اینجوریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.