۱۱ پاسخ

من ۳۸

به من گفت 38 هفته و دوروز برو میشه پنجم

از پایان سی و پنج هفته به شرطی که وزنش بالای دو کیلو باشه دستگاه نمیزارن من سی و شیش هفته زایمان کردم

اره عزیزم۳۷هفته هم تکمیله

37هفته۵روز

38 و ۲ روز

من ۳۸ هفته و ۳روز کیسه آبم پاره شد

۳۸ هفته و چهار روز

از ۳۷ هفته بچه دستگاه نمیره

دوقلو ۳۶ هفته ۱ روز بهم نامه داد

۳۸ هفته و ۵ روز

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا❤️ مامان معجزه خدا❤️ ۱۰ ماهگی
مامان دخمل مامان🫀🥺 مامان دخمل مامان🫀🥺 ۱۰ ماهگی