۵ پاسخ

هاله قهوای کامل دهن‌ بچه کن سر ش خوب میشع

پماد شقاق سینه هیدرودرم همش مداوم بزن بهش و موقع شیر دادن بشور یا با دستمال دوبار پاکش کن

پماد آد بزن قبل شیردهی بشور

ببین پماد شقاق سینه بگیر
بزن بعد مشما فریزر بزار روش
خاستی شیر بدی با دستمال پاک کن بعد شیر بده، برا من با دوبار پماد زدن خوب شد دیگه هم شقاق نشد
فک کنم اسم‌پمادم هیدرورم بود

با شیرر خودت چرب کن
پماد شقاق سینه از داروخونه بگیر بزن

سوال های مرتبط