۴ پاسخ

هورمونات بهم می‌ریزه دلتنگ میشی خسته میشی زنگ بزن صحبت کن با مادرت اینا با دوستات اگر جایی می‌شناسی امن باشه برو حال و هوای عوض بشه

چرا نباید یه روز خوشحال باشیم و خوشی هامون همیشگی باشه؟؟🥹

گریه ها بخاطر هروموناتم هست سعی کن شاد باشی بخاطر تو دلیت منم شوهرم توی بارداری خیلی اذیتم کرد خیلی گریه کردم خدا ازش نگذره
تو دلیت دختره یا پسره گلم؟

چرا عزیز دلم

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان هفته نهم بارداری