۷ پاسخ

دقیقا مشکل من!!!! یکی دو ساعت کامل رو دستم میخوابه بذارمش زمین سریییییع بلنده شده

من اینجور مواقع خوابیده شیرش میدم

عادت کرده نوه خالم اینطوری بود تاالانم که سه سالشه باید روپابخوابه مامانش کلافه شده

دختر منم همینطوره

پسره منم اینطوریه
چاره ای نیست جز مدارا

مشکل منم هست کارام مونده خسته شدم

دختر منم همینجوره نمی‌دونم

سوال های مرتبط