چیزی ب اسمبغلی وجود نداره بچه تو آغوش مادر احساس امنیت میکنه چون نه ماه تو شکمت بوده صدای تو صدای ضربان قلب تو بوی تو میخواد وقتی دور میشه میترسه پس بغلش کن و هیچ وقت این حرف نزن ک بغلی فلان پس بچت الان بغل نکنی کی میخوای بغلش کنی 🥲
اره قربونش🥹❤پسر چی منم عادت کرده بغلی نشدن، به قول پدرشوهرم که دامدارع میگه بو برداشته مثل بره و میش 🫢😂من حتما باید پیشش باشم تا بخابه
بوی بغلتو گرفته ارامش میگیره😁
میگن ۱۰۰۰ روز طلایی اول زندگی نینیامونو هرچی بیشتر بغل کنیم بیشتر تو اینده احساسات و عواطفش تشکیل میشه و یجورایی از لحاظ روانی اماده تره
بچه منم همینه
عادت کرده ب بوی تنت
ارههه ولی فقط لذت ببر این روزاش زود میگذره
بله دهنت سرویسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.