ای جان.اخه دلت میاد اینو زمین بذاری🥺🫰
همه یچه ها بغلی ان عزیزدلم
یکی به پا عادت میده یکی به بغل
نیاز به بغل دارن باید بغلش کنی
یکم بزرگتر شه اصن نمیمونه دیگ بغلن
شاید بچه شما خیلی نیاز داشته باشه به آغوشتون نسبت به بقیه بچهها
ولی شده بشین
هیچ کاری نکن فقط بگیر بغلت و باهاش آروم آروم صحبت کن ، نازش کن ، ماساژش بده
خیلی از مشکل ها و اختلال ها ریشه در نوزادی و کودکی داره
امنیت عاطفی خیلی مهمه
برا من که کلا تو بغل نمیخوابه ب روش سنتی رو تشکش رو زمین میخوابه حتی دستم بهش بزنی بیدار میشه😂😂😂 البتع خودم از روز اول عادتش دادم
نگو دخترم بغلیه
و نزار بقیه بهت بگن بغلش نکن بغلی میشه
حتی از لحاظ عملی روانشناسی گفته شده
بچه از بدو تولدش تا هر زمانی که خودش بخواد و نیاز داشته باشه
باید توی بغل مامانش باشه
پس یه موقع این حرفا مانع این نشه کمتر بغلش کنی
میگن بچه رو بزار زمین تا گریه کرد بغلش نکن اشتباهه
بچه طفلی اومده توی یه دنیای جدید
به احساس امنیت نیاز داره
و این امنیت فقط تو بغل مامانشه
تا هرچند سالگی که دوست داشت باید بغلش کنید🥲
سودا من از بغلی هم گذشته میخوابه بزارم زمین بیدار میشه🥲
اون ک الان بغلی نمیدونه چیه بگیر بغلتو لذت ببر از داشتنش
عروس منو نگا😎😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.