فعلا فاصلش زیاده
سعی کن زیاد جارو دستی بکش
برو زیر دوش آبگرم اسکات بزن، تحریک نوک سینه انجام بده، قر کمر بزن، همه اینت زیر دوش باشه
من روزی که دردم گرف فاصلش خیلی زیاد بود بعد پیاده روی کردم کلی جارو دستی کشیدم هی میکشیدم و دوباره تکرار میکردم هدف از جارودستی اینه سر بچه درست بیاد تو لگن بشینه
خیلی تاثیر گذاره همه اینا
و شیاف گل مغربی گذاشتم شبی که درد داشتم
خلاصه شب ساعت چهار دیگه دردم شدت گرفته بود ولی دلم نمیومد سروصدا کنم همسرم و شاهان بیدار بشن دردو تحمل میکردم و یبار چهار صبح یبار شش صبح رفتم حمام و ورزش انجام دادم
دیگه تا ساعت هشت بزور تحمل کردم همسرمو بیدار کردم رفت دنبال مامانش تا بیاد پیش شاهان ما بریم بیمارستان
ساعت 9/30 بستری شدم تقریبا از ساعت ده ماما خصوصی اومد ورزش کردیم باز
و یک ربع مونده به 11بچم بدنیا اومد یعنس در عرض 45دقیقه
عزیزم یه خواهش
بعد زایمان برای من دعا کن 🙏🙏🌸
انشاالله بسلامتی نی نی رو بغل بگیری
درد زایمانه عزیزم ولی هنوز موقعش نشده الان اگه بری اونجا الاف و اذیت میشی
حالا هر پنج دقیقه نه اما دیدی دردات ده دقیقه یه ربع بینش فاصله شد و قطع نشد برو
الان برو یه دوش آب گرم بگیر کاراتو بکن آماده بشی عزیزم
منظم نیست
دقیقا چطوری هست انقباضاتت ؟
درد کمر یا زیر شکم داری ؟؟
من ماما بهم گفت هر ۵دقیقه که شد برو بیمارستان
اگ فاصلش کم شد اره الان زیاده
فاصلهش زیاده. صبر کن برسه به ۵-۱۰ دقیقه یه بار. طول هرکدوم هم باید حدود ۳۰- ۴۰ ثانیه بشه
نه پن دقیقه یا دقیقه بود دیگه اون زمان درد زایمانه و مدام باشه نه یکی دو بار
اگه هر پنج دقیقه دردت گرفت برو
اگه ادامه دار بود اره واسه زایمانه
ن فاصلش خیلی زیاده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.