۱۱ پاسخ

پیاده روی کن اسکات بزن از آلات هر روز دوش آب گرم بگیر بزار قشنگ رو کمرت بریزه . اسکات بزن زیر دوش .اردکی راه برو . مدام جارو نپتون بکش .رابطه بدون جلوگیری. پله .از دکترت بپرس اگه خوبه شیاف بزار و تو ۳۹ هفته معاینه تحریکی من اینکارا رد کردم نفهمیدم چجوری زایمان کردم عالی بود .
درد زایمان مثل پریودی بود برام اول زیر دلم درد گرف بعد یه جوری که انگار رو واژنم فشار باشه و ترشح موکوسی شدید به مرور زیاد شد وبه شکمم زد از زیر دلم به کنار ناف به کمر منقبض میشد شدید و شدید تر

منکه از دو دقیقه دردم میگرفت شدید در حد مرگگگگگ طی ۳ ساعت درد شدید بلاخره بچه به دنیا اومد بچه اول بود

ایقدر دردش زیاااااده که خودت میفهمی فراتر از درد پریود

فقط وقتی برا زایمان میری میفهمی زایمان چیه

من کلاس رفتم میگن که فاصله دردگرفتنا روباید ببینی چجوری.مثلا هر یه ساعت درد میگیره همینطوری کم میشه تا هر ده دقیقه و هر پنج دقیقه.دیگه به اینجارسید بری بیمارستان

عزیزم دردش انفدر بد وزیاده که میفهمی

زیر شکم مثل موقع پریودی میگیره درد میکنه باز ول میکنه. بعد شکم مثل وقتی که دلپیچه داری میپیچه

ولی من چیزی ک شنیدم میگن که درد کمر و لگن و دل بشدت داری در حین زایمان حالت بهم میخوره بعد اینکه وقتی به دنیا میاد جفت هم میاد بدنت لرز میگیرش و خیلی چیزای دیگ

خودت میفهمی درد میگیره ول میکنه بعضی هم لکه بینی دارن با حموم رفتن هم درد قطع نمیشه

منم بچه اولمه همین برام سوال شده

وای منم بچه اولمه دوس دارم بدونم چطوریه خیلیم میترسم و استرس دارم

سوال های مرتبط