۴ پاسخ

دردش مثل هیچی نیست که تجربه کرده باشی وقتی بیاد میفهمی

قشنگ متوجه میشی عزیزم نگران نباش منم تجربش رو نداشتم ولی خودم متوجه شدم درد زایمان هستش نه درد الکی چون درد زایمان نباشه بهتر میشه با تغییر پوزیشن یا دوش گرفتن و اینها ولی این نمیشه و شدید تر میشه میفهمی کامل نگران نباش

دردش بیاد خودت میفهمی قشنگ درهای منظم

میگیره و ول میکنه و هی فاصله درد ها کمتر و شدید تر میشه از توی کمر میگیره میزنه زیر دلت انقباض ها

سوال های مرتبط