۱ پاسخ

تا جایی ک من اطلاعات دارم باید شکمت سفت شه ک بهش میگن انقباض درد پریودی میگیری ک باید ریتمیک باشه اگر اشتبا نکنم هر سه دیقه یبار میگیره ول میکنه

سوال های مرتبط