۵ پاسخ

منم امروز اینجوری بودم
به دکترم زنگ زدم واسم امپول بتامتازون(۳دوز امروز و ۳ دوز فردا باید بزنم) و پروژسترون نوشت و بهم گفت بعد پروژسترون اگر دردت ساکت شد یعنی کاذبِ اگر نشد باید بری بیمارستان بستری بشی برای زایمان
که خداروشکر دردها فعلا کم و کمترشده

یه هیوسین بخور

عزیزم پیگیری کن ،چون جدیدا اکثراً زایمان زودرس دارن وبچه زودتر از موعد میاد،همون شهر خودتون برو زایشگاه تا نوار قلب بگیرن و معاینه کنن

بله ولی ممکنه ادامه دار نباش

فکر کنم ماه درد باشه

سوال های مرتبط