منم امروز اینجوری بودم
به دکترم زنگ زدم واسم امپول بتامتازون(۳دوز امروز و ۳ دوز فردا باید بزنم) و پروژسترون نوشت و بهم گفت بعد پروژسترون اگر دردت ساکت شد یعنی کاذبِ اگر نشد باید بری بیمارستان بستری بشی برای زایمان
که خداروشکر دردها فعلا کم و کمترشده
یه هیوسین بخور
عزیزم پیگیری کن ،چون جدیدا اکثراً زایمان زودرس دارن وبچه زودتر از موعد میاد،همون شهر خودتون برو زایشگاه تا نوار قلب بگیرن و معاینه کنن
بله ولی ممکنه ادامه دار نباش
فکر کنم ماه درد باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.