۴ پاسخ

انقباض پشت سرهم و منظمه، میگیره ول میکنه

چون جاش تنگه زیاد نمیتونه تکون بخوره بیشتر خودشو سفت میکنه

اگه کل شکم سفت بشه بده ولی سفت شدن طبیعی هست بچه داره خودشو کم کم اماده میکنه برای دنیا اومدن

انقباض بچه خودشو سفت میکنه همراه با درد پریودی ک باید به دکتر بگی زیر دلت دردمیگیره و منظم هست ول میکنه میگیره

سوال های مرتبط