۴ پاسخ

سوال منم هس

من انقباض بدون درد داشتم شکمم سفت میشد خیلی جوریک بضی وقتا بزور راه میرفتم براهمین رفتم ان اس تی بدم که گفتم همون درده و زیاده بستریم کردن نصف شبم زایمان کردم

من از هفته ی سی دارم انقباضات پراکنده چند ثانیه ای

مثل اینکه شکم درد میگیره. من چند بار واژنم تیر کشیده

سوال های مرتبط

مامان حلما خانم مامان حلما خانم ۸ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ ماهگی