درد انقباض چجوریه

۴ پاسخ

ببين مثل شديدترين درد پريود
كه ميگيره و ول ميكنه

انقباض دردناک نیس، درد مال باز شدن دهانه رحمه که حالت شدییید دردای پریودیه

انقباض ینی بچه سفت میشه مثل سنگ بعد یه لحظه شل میکنه دوباره سفت میشه

خيلي بده😂

سوال های مرتبط

مامان حلما خانم مامان حلما خانم ۸ ماهگی
مامان آلا مامان آلا ۳ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۱ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان زینب وعلی اکبر مامان زینب وعلی اکبر ۹ ماهگی