۴ پاسخ

عزیزم تو برای سونو ان‌ تی رفتی پیش حسن موسوی ؟ اگه رفتی احتمال بهت داد بچت چیه درست بود؟

درد پریودی اولش خفیفه بعد رفته رفته شدید میشه میره میاد اوایل با فاصله زیاد ممکنه باشه بعد کمتر و کمتر و غیر قابل تحمل نر

مثل دلپیچه یا دلدرد پریودیه شدیدتره
بعضیا هم معدشون سفت میشع

زیر شکم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۸ ماهگی
مامان دوقلو هام مامان دوقلو هام هفته سی‌ودوم بارداری