میشه بگین درد زایمان چجوریه؟دردی ک میفهمین باید زایمان کنین

۴ پاسخ

من الان ۴ سانت دهانه رحمم بازه میخوام بستری شم ولی هیچ دردی ندارم☹️

درد زایمان از کم شروع میشه هی شدتش بیشتر میشه فاصله هاشم منظمه و به هم نزدیک میشه.ولی اگر پارگی کیسه آب بود دیگه باید بری زایشگاه حتی اگه درد نداشتی

شکمت شل و سفت میشه هی همراه کمر درد
همون درد پریودی با شدت بیشتر
انگار پریودی درد داری دلپیچه هم شدی

ترشح هاتت‌ قاتی خون میشه
تایم که میگیری هر ۵ دقیقه شکمت سفت میشه ول میکنه دوباره سفت میشه
وقتش ک برسه یه سره میگیره ول نمیکنه

نمیتونی تحمل کنی انگار یبوست شدید و اسهال شدید دوتاشو با هم داری

سوال های مرتبط