من الان ۴ سانت دهانه رحمم بازه میخوام بستری شم ولی هیچ دردی ندارم☹️
درد زایمان از کم شروع میشه هی شدتش بیشتر میشه فاصله هاشم منظمه و به هم نزدیک میشه.ولی اگر پارگی کیسه آب بود دیگه باید بری زایشگاه حتی اگه درد نداشتی
شکمت شل و سفت میشه هی همراه کمر درد
همون درد پریودی با شدت بیشتر
انگار پریودی درد داری دلپیچه هم شدی
ترشح هاتت قاتی خون میشه
تایم که میگیری هر ۵ دقیقه شکمت سفت میشه ول میکنه دوباره سفت میشه
وقتش ک برسه یه سره میگیره ول نمیکنه
نمیتونی تحمل کنی انگار یبوست شدید و اسهال شدید دوتاشو با هم داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.