۴ پاسخ

من سزارین بودم بی حسی بود ولی خب تیغ زدن همه اینا حس میکردم دردم مثل درد پریودی شدید شدید بود برا من قابل تحمل بود برای خیلی ها ن فقط متوجه اینکه سوزن میدوخت نمیشدم وگرنه شکمم ک میکشیدن میدوختن متوجه میشدم و درد داشت نه زیاد ولی یه حس بد داشت

والا همه چیز درد داره دیگه تا ۲ قدم راه میری کمرت درد میگیره و خسته میشی، کل ناحیه تناسلی درد میکنه و تکون میخوری تیر میکشه و درد واضح داره که از بین نمیره هست کلا روزا بهتره به نظرم شبها بیشتره

درد کمر و شکم که میگیره و زود هم ول می‌کنه باز می‌ره تا مثلا یک روز دو روز بعد میشه ماه درد
ولی زایمان دردش زود به زود با فاصله کم میگیره

میگن مث پریودی

سوال های مرتبط

مامان دلوین🧸🍯 مامان دلوین🧸🍯 ۱۲ ماهگی
مامان ملیسا مامان ملیسا ۴ ماهگی
مامان لیدا مامان لیدا ۱۱ ماهگی