درد زایمان چجوریع؟منظورم شدتش اینا

۵ پاسخ

یکی دو ساعت آخر واقعا اذیت کننده است

بستگی به آستانه تحمل شخص داره برای هرکسی متفاوته

از ۷ سانت میگن دردش خیلی زیاده و آدم خیلی کلافه و بی‌تاب میشه
ولی خب با روش های بی دردی قابل تحمل میشه

سزارین موقع عمل درد زیادی نداره اما بعد عمل بلند شدن و اینا سخته

درحدی که راه رفتن سخته واست

سوال های مرتبط

مامان دلوین🧸🍯 مامان دلوین🧸🍯 ۱۲ ماهگی
مامان محمد اسحاق مامان محمد اسحاق ۱ ماهگی
مامان لیدا مامان لیدا ۱۱ ماهگی