مامان میشه بگین درد زایمان چجوریه ؟

۲ پاسخ

برای من اینجوری بود
کل شکمم می‌گرفت سفتم میشد همراه با زیر شکمم مثل درد دلپیچه یکم شدیدتر می‌گرفت ول میکرد کمرم اصلا درد نکرد

اصن نترس عزیزم خدا خودش توان بهت میده انشالله سالم سلامت بدنیا میاری زایمان راحتی داشته باشی

سوال های مرتبط