#فرزندپروری#پوشاک#بارداری#زایمان

تصویر
۶ پاسخ

چه دایی های عنی ببخشیداا اینا اگه خوب بودن باعث ناراحتی غصه خوردن خواهرشون نمی شدن همون بهتر که قهرن

بنظرم دایی هات دنبال بهونه بودن که این ارتباط رو قطع کنن و این بهونه رو هم خواهرت دستش داده با مامانت حرف بزن دلداریش بده بگو تا منو داری غصه چیو داری اونا اگه میخواستن ارتباطشون رو میتونستن قطع نکنن

گناه مادرت چی بوده این وسط اینجور برادر نباشه خیلی بهتره
مامانا عادت دارن همیشه غصه برادرو بخورن

بنده خدا مامانت گناهش چیه دایی ها باید هواشو داشته باشن

مقصر دایی هات هستن فرضا خواهر شما گناهکار ( دوراز جون) اونا نباید خواهر خودشون‌رو ول میکردن بعدم سال ها گذشته واقعا بعضی ها چه کینه ای هستن

طفلی مادرت

سوال های مرتبط

مامان باران مامان باران ۲ سالگی
مامان باران مامان باران ۲ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ سالگی