چه دایی های عنی ببخشیداا اینا اگه خوب بودن باعث ناراحتی غصه خوردن خواهرشون نمی شدن همون بهتر که قهرن
بنظرم دایی هات دنبال بهونه بودن که این ارتباط رو قطع کنن و این بهونه رو هم خواهرت دستش داده با مامانت حرف بزن دلداریش بده بگو تا منو داری غصه چیو داری اونا اگه میخواستن ارتباطشون رو میتونستن قطع نکنن
گناه مادرت چی بوده این وسط اینجور برادر نباشه خیلی بهتره
مامانا عادت دارن همیشه غصه برادرو بخورن
بنده خدا مامانت گناهش چیه دایی ها باید هواشو داشته باشن
مقصر دایی هات هستن فرضا خواهر شما گناهکار ( دوراز جون) اونا نباید خواهر خودشونرو ول میکردن بعدم سال ها گذشته واقعا بعضی ها چه کینه ای هستن
طفلی مادرت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.