من با سرنگ میدادم اما نصفشو میداد بیرون الان دارم با شیشه میدم
اره من ب دوتا بچه هام از دوماهگی شیشه نگرفتن با سرنگ و قطره چکان های بزرگ دارو خوری میدم
آره بچه من از اول شیشه شیر نگرفت الان هروقت شیرخشک میدم بهش با سرنگ یا قطره چکان میدم
شایدد سری شیشه تنگه فکش خسته میشه
اره وقتی هفت روزه بود اول دستمو خوب شستم بعد انگشت کوچیکمو انداختم دهنش وقتی میک میزد از بغل لبش اروم اروم میریختم توش
با قطره چکون بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.