خانما دستگاه بخور کوچک تو داروخانه میشه؟؟

۳ پاسخ

به درد نمیخوره بخور سرد بزرگ فقط خوبه،تجهیزات پزشکی ها دارن،بعضی داروخونه های شبانه روزی هم دارن

من از داروخانه دستگاه بخور سرد و گرم گرفتم خیلی خوبه واقعا پاییز و زمستون راحت بودم واسه بچم

من رفتم لوازم خانگی فروشی گرفتم
بخور سرد بزرگ

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان شازده پسر مامان شازده پسر ۱۲ ماهگی
مامان نیکا مامان نیکا ۱۴ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۱ سالگی