۲ پاسخ

من گلیسیرین یه ذره با سرنگ میزدم درجا پی پی میکرد

من استفاده کردم تاثیر نداشت دایمیتیکون خیلی بهتر بود

سوال های مرتبط

مامان سلدا و آرین♥️😘 مامان سلدا و آرین♥️😘 ۴ ماهگی