افت روسعی کن با اب نمک درمان کنی ولی رو تبخالت میتونی پماد بزنی
عزیزم موردی نداره ولی ببین دکترت چی میگه چون هفته بالاست
من ۴ماهگیزونا گرفتم همقرصش رو خوردم هم پماد
ولی در کل پماد ایمن تره
قرصش رو نمیشه بخورید اصلا. ولی پمادش کمی بزنید اوکیه، به شرطی که وارد دهنت نشه.
نه نمیشه بخوری باید حتما بری دکتر
نه سر خود اصلا نخور حتما ب دکترت اطلاع بده
چون من شنیدم عوارض داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.