۳ پاسخ

نه اینجوری شروعشه هنوز تا انقباض اصلی مونده...انقباضه اصلی پشت سرهمه دقیقه به دقیقه ول نمیکنه

فک کنم شدت دردش بیشتر میشه و زمانش کوتاه تر.... مثلا فاصله ی دردا بین دوسه دقیقه میشه

حواست به ساعت گوشی باشه
میگیره ول می‌کنه یادداشت کن
دوباره بعدی
ببین فاصله ها چطوریه

دکتر من گفته زیر ده دقیقه شد فاصله ها بیا بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان سید کوچولو🩵 مامان سید کوچولو🩵 ۷ ماهگی