خانما انقباض چطوریه؟
همراه با درده؟

۵ پاسخ

یکی اینو گفته بود

تصویر

من ۳روز مونده به زایمانم بچه خودشو به یه طرف سفت می‌کرد ولی همراه با درد نبود تا روز زایمان دیدم از صبح دردای کم واز ۱۲ظهر به بعد دردای بیشترم شروع شد و بعد رفتم بیمارستان گفتن ۴سانت شدی و بعد زایمان کردم

شکم سفت میشه همراه با درد بافاصله زمانی منظم میگیره و ول می‌کنه اگه این دردا رو داشته باشی یعنی دردای زایمانت شروع شده

کل شکم و پایین شکم سفت میشه و درد هم داره ، اولاش ضعیفه درد ولی کم کم شدت پیدا میکنه
مهم اینه فاصلش یکسان و منظم باشه
اگر بگیره و ول کنه و منظم نباشه ، انقباض کاذبه

سوال منم هست
یک هفتس بچم خودشو هعی سفت میکنه و بعدشم داخل کشاله رانم درد میگیره نمیدونم درده زایمانه انقباض کاذبه چیه اصلا

سوال های مرتبط

مامان آدرین👼 مامان آدرین👼 ۵ ماهگی
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان هیراد👶🩵 مامان هیراد👶🩵 ۷ ماهگی
مامان هیراد👶🩵 مامان هیراد👶🩵 ۷ ماهگی
مامان :کــارن 🧸💙: مامان :کــارن 🧸💙: ۳ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۱۳ ماهگی