۲ پاسخ

احتمالا مثل من تورم لوله هالب گرفتی و بخاطر بارداریه نزار سرما به کلیت بخوره و اب زیاد بخور

دراز میکشی بهتر نمیشی؟

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌ویکم بارداری