۳ پاسخ

هویج و بپز رنده کن خیلی کم بهش گوشت چرخ‌کرده اضافه تو روغن زیتون کم سرخ کن
خیلی خوششون میاد

سوپ بدون رب و ادویه
از موادش بیشتر بده من توی سوپ ماکارونی هم میندازم خوب میشه

مگه هنوز رفلاکس داره عزیزم؟

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی من🍓 مامان توت فرنگی من🍓 ۲ سالگی