خانوما ازین تختا کسی جایی دیده توی تهران؟؟

تصویر
۴ پاسخ

تو یافت آباد دیدم دقیقا همین مدلو ارتفاع تشکش هم بالا میاد که برداشتن بچه برات راحت باشه

مشابهش رو من تو دلاوران دیدم

عبدل آباد داره

خیلی بلند نیست آدم باید کلی خم‌ بشه بچه رو‌بغل بگیره اما خیلی ناز. و شیک

سوال های مرتبط

مامان دختر جونم🧸 مامان دختر جونم🧸 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری