من 4 برابر این شکمم هست
😳😳😳😳شکم الانته؟؟
منم نداشتم از هفت ماه شکم زدم
من قبلا اینقدر بود 🤣
جفتت چیه؟
هرکی شکمش یجوره نگران نباش
مهم اینه تو سونوگرافیا خوب باشه وزن جنین
مامان بنظرم شکمت طبیعیه اخه بعضی ها از قبل شکم دارن من خودم شکمم گردالی بود از قبل بارداری
منم شکم ندارم
مال من چرا بزرگتره😂🤦🏻♀️
به بزرگ و کوچیکی نیست خوشگلم مهم اینه نی نی سالم و سلامتع☺️
گوگولیه توپهلوهات نی نی😂
منم همین بودم
تازه داره معلوم میشه شکمم🥲
مال توام مث من بچت بیشنر تو لگنته
بالاخره یکی مث خودم پیدا کردم😂
توام مثل من نینیت قایم شده اجتماعی نیست🤣🤣🤣
شکم را پیدا کنید؟؟ ۲ نمره
برا منم همین بود بارداری اولم
یکی دو هفته دیگه کم کم شکم درمیاری منم اینطوری بودم
منم همینم
خیلی کوچیکهههه
تک قایم کردی نینیتو😂
منم قایم کرده بودم توی این هفته خودشونو لو دادن😅
شکم منم همینقدره
تو پهلوهاته عزیزم
کاملا معلوم
اخراش بزرگ میشه نگران نباش منم بارداری اول چون قبلش شکمم تخت بود اینجوری بود
واسه من یهو بزرگ شد منم نداشتم
بچه ات وزنش چقدره ؟
عالیه
مال منم همینه
اره خواهر بنظر منم کوچیکه
ژنت خوبه 😂یا از قبل شکم نداشتی کلا
اندازه شکم اصلا مهم نیست نگران نباش
منم تا الان همینم
اگه بارداری اولته طبیعیه
از هفت ماه بززگ میشه
شاید تو پهلوهاته
واقعا ۲۲ هفته ای ؟!!!!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.