۸ پاسخ

خدایا چرا ما قربانی تصمیمات بقیه بشیم

منم همینطور انگار حس میکنم جنگ واقعی داره شروع میه برق نداشته باشیم ما که آب خونه با پمپ بالا میاد.....یخچال و وسیله های داخلش
باید از فیتیله شب ها استفاده‌ کنیم.و.......پشت در زنگوله وصل کنیم به جای آیفون ....

من حس میکنم تهدیده ولی نمیکنه

حالا کع نشده
هر وقت شد بشینید غصه بخوریذ

منم حالم بده نگران خارک هم هستن اگه خارک و نداشته باشیم درصد بالایی از ثروتمون میره

هیچی نمیشه جو ندید الکی

خدا خودش رحم کنه

منم حالم خیلی بده

سوال های مرتبط