آوینا /یارا
ما قراره بزاریم نفس🩷😍🌈
که صداش بزنیم نفس مامان/ نفس بابا 😍
دیارا
لنا
ایلماه
نیلماه
دلماه
آیسل به معنای سیل نور ماه
یا شب فوق العاده مهتابی
من اگه بچم دختر بود میزاشتم نور البته سلیقه ها فرق داره هرچی دوس داری بزار
یارا خیلی قشنگه 😍😍
من اسم دخملی و میزارم مینِل تنها اسمی که به دل خودم نشسته و به حرف هیچکس هم گوش نمیدم
کَژین
گندم اسم دختر منم هست
من میخاستم بزارم پرنسا یا جانان
منم👌🏻
بهار،دلوین،دلارام،
من از اسم ارغوان و بهار خوشم میاد والا الان این اسمارو قدیمی میدونن و خودشونو جدید 😂😔. واسه همین آدم جرئت نمیکنه حتی بگه از چی خوشش میاد
تابان،نیلماه
من قرار بود اگه بچم دختر بشه اسمش بزارم آی ماه اسم مهوا هم قشنگه
من عاشق اسم پناه شدم،میخام اسمشو بذارم پناه😍
من اسم دخترما میخوام بزارم نفس😍
عطرین چکاوک گندم
من دخمل داشتم یکی از این سه تا رو میذاشتم🦦♥️
من نیز
میشه نظر واقعیتون رو در مورد مهدا بگید؟!
منممم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.