نیلماه
منم هرچیمیگردم برای دخترم اسم پیدا نکردم خیلی دلممیخواد یا اسم قشنگ براش انتخابکنم اسمه که کوتاه و دلنشین باشه
منو همسرم اسم جانا رو انتخاب کردیم
من میخوامبزارم رستا🫠🎀😍
ایران
نیکی
دیبا
دلارام
هانا
النا
من که نه ولی باباش تاکیید داره روی اسم ماهلین اسم پسرام کسری و صدرا هست قبل حاملگی از اسم رستا خوشم میومد که هماهنگ با اسم پسرام بود ولی چون زیاد شد به نظرم قدیمی شده😬
من خودم اسم دختر مهوا ، پروا ، ماهرو دوست دارم 😁😍
دلارا
مایا و مانلی
من اسم دخترمو اِلارا انتخاب کردم 🥹🌸💖
من میخام بزارم گندم🥹💗ب معنی برکت
هانا
مهوا
فاطمه . زهرا هم قشنگه
پناه.نفس.نور.سلین
دلوین(رباینده دل)
دلوان(دختر با محبت)
دلارز(دختر اصیل زیبا رو)
دلانا(قلب مادر،عزیز مادر)
هایلین(فرشته ی بهشتی)
سودا(عشق)
تلما(آرزو،امید)
سروین(استوار،محکم )
شوکا(نوعی آهو،غزال)
پرناز(نازدار،پرناز و کرشمه)
آدریانا(عشق زیبا و درخشان)
آوین(زلال مثل آب)
سلین(آسمان)
ایرانا(آریایی،نجیب)
نیهان(بهشت گمشده)
روشا(روشن،شاد رو)
رستا(رستگار شده)
ابرا
بارانا(باران)
جانان
من خودم قرار بود اگه دختر شد دلا یا دلانا بذارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.