۶ پاسخ

من نزدم

چرا باید بستری شد من زدم بدون بستری یکم بعد تزریق گر گرفتگی و تب داشتم

من رگام زدم

منم برام دکتر نوشت دو بار زدن بهم

من قرارە لێی دەم

بله زدم

سوال های مرتبط

مامان سیدعلی مامان سیدعلی ۱۰ ماهگی