۹ پاسخ

مگه زدی؟ خانم شما ک دیگه اخرشی اخه بتا برا چیت بود🙃

آره منم زودم تا دو روز تکون نمی خورد فقط نبضش میزد

میگن کم میکنه برا من ک اثلا کم نکرد هیچ بیشتر هم شد🙁

اره گلم دو سه روزی

من زدم دو روز کم شد

آره حرکتشو کم میکنه
قندتم بالا میبره

بله ولی دوباره زیاد میشه

اره دو سه روز

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ارغوان قشنگم مامان ارغوان قشنگم ۴ ماهگی
مامان شاهان🧸 مامان شاهان🧸 ۱۱ ماهگی