۸ پاسخ

هرچی بیشتر شیر بدی زخمش تازه میمونه و خوب نمیشه.امکان نداره با مکیدن خوب شه.کاری ک میتونی بکنی هر سینتو واسه سه روز بهش نده.یعنی نوبتی.اونی ک نمیدیو بدوش.حالا با شیشه یا سرنگ بهش بده.هربارم ک میدوشی بعدش با سشوار خشکش کن پماد بزن.بعد سه روز اون خوب میشه.سینه بعدیتو اینجوری کن

من سینم بدجور زخم شده بود ولی با این حال میدادم دخترم تقریبا یکماه، یکماه و نیم که شد خوب شد دیگه

پماد شقاق خوراکی بگیر بزن زود خوب میشه

بزار سینه بگیره زودتر زخم سینه است خوب میشه .
مال من وحشتناک زخم بود ک وقتی ب بچه شیر میدادم اشکم در میومد

واسه منم شده یکم شیرتو بذار رو سینت بمونه کم کم خوب میشه

بزاق دهن بچه ب هم ترمیم زخم کمک میکنه

اره عزیزم من از همون اول وقتی شیر میخام بدم یا بعدش شیرمو یکم میزنم به سینم زخم نمیشه خوبه بدوش بریز شیشه عزیزم

عزیزم پماد شقاق نزذی؟

سوال های مرتبط