۸ پاسخ

نه دیگه کم کم بگیز این یه مساله روحی روانیهه مهمهه

من همین سن گرفتم تدریجی تو یه هفته

من فقط یک وعده قبل خواب میدم
فعلا هم قصد ندارم بگیرم

من ۲۶۰ آب می‌ریزم دوتا پیمانه شیر خشک ولی خب از این ماه انشالله یکونیم پیمانه شیر ..ماه بعد ب امید خدا ی پیمانه بعد نصف ...

همسن بچه شما بود گرفتم از شیر

من از دیروز از شیر گرفتمش

من که بچه م با سینه میخوابه . تازه شیر شب هم میخوره هنوز

منم میخوام بگیرم ولی اصلا هم کاری نمیکنه بهانه میگیره میخواد نمیدم جیغ میزنه

سوال های مرتبط