۴ پاسخ

حتما بستریش کن تا ک پایین بیاد و اینکه َشیر زیاد بده تا از طریق مدفوع و ادار دفع بشه

به صورت منظم فقط شیر بدید

به حرف هیچکس گوش نده
فقط دکتر متوجه میشه
یکاری نکن بدش وشیمونی به بار بیاد
از رو تجربه میگم

بهترین چیزی که میتونی بهش بدی همون شیر دهی منظم هست که بتونه خوب دستشویی کنه و دفع بشه زردی

سوال های مرتبط

مامان جوجه های نازم💞 مامان جوجه های نازم💞 ۱۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی