۱۳ پاسخ

عزیزم منم بچم بیست و شش روزه دنیا اومده.اولش رو سیزده‌و نیم بود با دستگاه اومد چهار و مرخص شد.بعدش یه هفته بعد باز آزمایش خون ازش گرفتیم رفته بود رو نه بیمارستان گفت زیر ده عیب نداره.ولی من خودم چون میترسیدم دکتر متخصص کودک هم بردم باز گفت خودش با شیر خوردن کم کم از بین می‌ره.گفت زیر ده خط ناک نیست

تندتندشیر بده بخصوص شیر خشک قطره نئوناستر هر ۸ساعت ۵قطره عالیه

ترنجبین خوبه سریع رفع میشه

شیر بده

هیچی نده خودت آب انار بخور با عرق کاسنی کاچی هم نخور

تند به تند شیر بده

ممنونم از راهنمایی های همه شما عزیزان❤❤❤

زیاد لباس تنش نکن که گرمش بشه زیاد بهش شیر بده

خودت گرمی نخور ی مدت زود زود بهش شیربده تا مرتب خودشو کثیف کنه هرچقد بیشتر پی پی کنه زودتر زردی از بدنش خارج میشه

شیرخشک زیاد

من ک بردم دکتر زردیش۱۱ بود بهش قطره بیلی استپ داد دو‌روز دادم خداروشکر رفع شد

مرتب بهش شیر بده
روزی 5 الی 10 دقیقه جلوی آفتاب پشت پنجره بزارش
خودت آب انار بخور اگه گیرت نیومد رب انار حل کن توو آب بخور
گرم نگهش ندار
توو دمای 24_25 درجه نگهش دار
لباسم بلوز و شلوار و کلاه تریکو بدون پتو
از وسایل پشم شیشه دار اصلا استفاده نکن

من مامانم یکم شیرخشت داد ب بچه

سوال های مرتبط

مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان الناز مامان الناز روزهای ابتدایی تولد
مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی