۵ پاسخ

سن بچه ک بره بالا خودش خوب میشه زیر هشت دکتر ب من گفت نیاز نیست کاری کنی هفته اشم رفته بالا دیگه خطرناک نیست

زردیش خوبه واسه سنش کم کم نمیمونه نگران نباش زود زود شیر بده که دفع داشته باشه

۲ روز شیر خودتو‌نده

دوتا دکتر هم به من گفتن شیرخشت نده توی بدن بچه زردی میمونه

عزیزم اینو میگم ولی بازم خو‌دت تحقیق کن
من ترنجبین دادم بنظرم خوب بود بازم بپرس راجبش
و بدنشو با کاسنی شستم کلا هم ربط ب کاسنی نداشته باشه اما برای خنکی بدن خیلی کاسنی خوبه من هنوزم استفاده میکنم

سوال های مرتبط