دخترم زردی داره چی بهش بدم خانومازودخوب بشه

۶ پاسخ

زود به زود بهش شیر بده لباس خنک تنش کن جاشو خنک نگه دار با عرق کاسنی و شاطره با پنبه بدنشو بشور اگه خودت شیر میدی عرق کاسنی و چیزای خنک بخور.قطره مخصوص زردی از داروخونه بگیر بهش بده

فقط شیر
تند تند بهش بده که زیاد جیش کنه

چند وقتشه ؟؟؟اگه نوزاده فقط دکتر باید بهش دارو بده فقط تا میتونی شیر بده بهش فرق هم نمیکنه شیر خودت یادشیر خشک تا ادرار و مدفوع کنه تا از بدنش دفع بشه

خودت عناب خشک رو با دست بشکن پوستشو بعد بزار تا دم بکشه عصاره شیرینش دربیاد مرتب بخور

شیرخشت دادم خوبشد

کشک رامک بگیر
بااب روونش کن
گرمش کن بمال روی جونش

سوال های مرتبط

مامان مهرنیا بانو مامان مهرنیا بانو ۱۰ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۶ ماهگی
مامان اَبرا کوچولو🎀 مامان اَبرا کوچولو🎀 ۵ ماهگی