۴ پاسخ

نه دیگه سرکلاژ پیاده روی نمیخواد

عزیزم نه نیاز نیست اگه طبیعی باشی ۳۶-۳۷باید بری سرکلاژتو باز کنه اگه سزارینی که همون موقع عمل باز میکنه برات

نه پیاده‌روی نکن

ن عزیزم کلا سرکلاژ نباید پیاده روی بری

سوال های مرتبط